Direktlänk till inlägg 3 september 2012

Dag 11: Mina syskon

Av Mikaela Lindström - 3 september 2012 22:33

Ligger lite efter i listan men gör den i den mån jag hinner och orkar :)

Mina syskon ja :) ofta om nån frågar mig hur många syskon jag har så brukar jag hastigt av gammal vana säga 2, en syster och en bror, men får alltid rätta mig själv å slänga in att jag ju faktiskt har en bror till nu, Mojje 6 år, halvbror :)

Men om jag nu börjar med att skriva om min bror Tobias "Tobbe", han är 21 år och bor i sin lägenhet i Emkarby, han har precis blivit pappa till lille Charlie :) å så jobbar han på sjön så där kortfattat :) Idag har vi en riktigt bra syskonrelation sku jag säga, umgås lätt :)

Och så är det min syster Elin, 18 år gammal och hon bor i sin lilla mysiga lägenhet i jomala, arbetslös nu efter att hon valde att hoppa av skolan. Fast nu bor hon tillfälligt hos mamma eftersom hon precis opererat ena benet å knappt kan röra sig.
Vi umgås oxå lätt och har en bra syskonrelation :)

När man var mindre var det emellanåt pest och pina att ha små syskon, men idag skulle jag inte vilja vara utan dem :)
Åååå va trist livet egentligen sku ha vart utan dem!
Därför Adis måste få en bror :)

Och som jag skrev ovan så har jag en halvbror oxå, han heter Morgan "Mojje" och är 6 år gammal, brukar glömma att han är min bror när han är Adis kompis haha :) är ju bara 4 år som skiljer på dem :)

Nu orkar jag inte skriva mer!
Men de jag försökte få fram var att mina syskon är jag jävligt glad för att jag har!!! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela Lindström - 11 oktober 2012 14:48

                  Utan er vore mitt liv tomt <3 ...

Av Mikaela Lindström - 7 september 2012 21:47

Just de!!! I morgon SKA jag ut och rida en sväng :) på min älskade svarta springare :)...

Av Mikaela Lindström - 6 september 2012 13:02

Idag är det Torsdag så hela veckan har inte gått ännu. Men iallafall, För Adis har det här varit en spännande vecka för han har blivit stor pojke och börjat i Parken :) Han trivs super bra och jag och vinni får en lugn stund Haha ;) Patrick job...

Av Mikaela Lindström - 4 september 2012 22:11

Jo det här blir ju ett intressant inlägg haha *not* vanligtvis finns följande saker i min väska: Blöjor,mjölkersättning,nappflaska,våtservetter,napp, nån bebis leksak,plånbok,mobil och hör och häpna ETT rött läppstift ;p Annat var det för dryga...

Av Mikaela Lindström - 31 augusti 2012 14:10

Jag är tacksam för precis samma saker varendaste dag faktiskt :) Jag är tacksam över att jag har min underbara familj ;) Jag är tacksam över att vi har tak över huvudet :) Jag är tacksam över att jag har mina älskade djur :) Jag är tacksam fö...

Ovido - Quiz & Flashcards