Direktlänk till inlägg 30 augusti 2012

Natt skräck!

Av Mikaela Lindström - 30 augusti 2012 02:35

Enda sedan jag fick Vincent, med andra ord ett halft år nu har jag nästan varje natt vaknat 1 gång per natt och varit helt skräckslagen, hjärtat har slagit i 170 och jag har varit livrädd!!! Har ofta behövt gå upp och dricka ett glas vatten och lugna mig själv lite genom att tänka att det nog var en dröm jag drömt som utlöst reaktionen, men knappast är det väll så att man kan drömma samma dröm i ett halft år utan att veta var det är???

Nu denna natt var ju inget undantag.... Bortsett från att nu när jag slog upp ögonen la min hjärna till en sorts ljus lång gestalt mellan min sida sängen och Vincents säng som hastigt försvann! Samma panik känsla och räddsla infann sig som alla tidigare nätter...

Nu börjar jag tro att jag på riktigt borde söka hjälp för min över aktiva hjärna så att jag kan få ro på natten.

God natt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela Lindström - 11 oktober 2012 14:48

                  Utan er vore mitt liv tomt <3 ...

Av Mikaela Lindström - 7 september 2012 21:47

Just de!!! I morgon SKA jag ut och rida en sväng :) på min älskade svarta springare :)...

Av Mikaela Lindström - 6 september 2012 13:02

Idag är det Torsdag så hela veckan har inte gått ännu. Men iallafall, För Adis har det här varit en spännande vecka för han har blivit stor pojke och börjat i Parken :) Han trivs super bra och jag och vinni får en lugn stund Haha ;) Patrick job...

Av Mikaela Lindström - 4 september 2012 22:11

Jo det här blir ju ett intressant inlägg haha *not* vanligtvis finns följande saker i min väska: Blöjor,mjölkersättning,nappflaska,våtservetter,napp, nån bebis leksak,plånbok,mobil och hör och häpna ETT rött läppstift ;p Annat var det för dryga...

Av Mikaela Lindström - 3 september 2012 22:33

Ligger lite efter i listan men gör den i den mån jag hinner och orkar :) Mina syskon ja :) ofta om nån frågar mig hur många syskon jag har så brukar jag hastigt av gammal vana säga 2, en syster och en bror, men får alltid rätta mig själv å slänga ...

Ovido - Quiz & Flashcards