Direktlänk till inlägg 27 augusti 2012

Dag 6: Min dag

Av Mikaela Lindström - 27 augusti 2012 10:09

Eftersom denna dag knappt börjat så får jag väll dra gårdagen då :)


Började dagen med att stiga upp lite efter 9 och käka frukost, gröt som patrick kokat som vanligt :p brukar vara lite service när han är hemma :D


Sedan gick vi ut på en ca 4 km promenad med barn och hund, sen var det lunch å dags vila för barnen, patrick passade på att fara och gymma och simma så jag gick å la mig en "stund" jag med :) (vaknade 3 timmar senare) haha :p


sen åkte vi ut till sund, till patricks föräldrar och lämnade barnen där en stund så vi kunde åka med Ellie,jimmy,Tina och Mulle till Diablo och käka pizza :) och sen en sväng via S-market och handla å så vidare ut till sund och hämta barnen och dricka kaffe :)


klockan var 8 när vi kom hem så det var läggdags för barnen och så messade Ellie så passligt å fråga om vi sku rida så vi drog ut på en tur i skogen, började mörkna på tillbaka vägen så vi fick sätta lite fart på våra 4 fotade vänner för att hinna hem innan det vart beckmörkt :) var tillbaka typ 22 så det var ju rätt mörkt faktiskt :p


Det var väll den dagen i det stora hela, tänker inte börja lägga in varje piss paus osv i texten haha :D


 

Å näääe, vi klappade inte nåra getter igår men har bild torka på den här datorn haha :p

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela Lindström - 11 oktober 2012 14:48

                  Utan er vore mitt liv tomt <3 ...

Av Mikaela Lindström - 7 september 2012 21:47

Just de!!! I morgon SKA jag ut och rida en sväng :) på min älskade svarta springare :)...

Av Mikaela Lindström - 6 september 2012 13:02

Idag är det Torsdag så hela veckan har inte gått ännu. Men iallafall, För Adis har det här varit en spännande vecka för han har blivit stor pojke och börjat i Parken :) Han trivs super bra och jag och vinni får en lugn stund Haha ;) Patrick job...

Av Mikaela Lindström - 4 september 2012 22:11

Jo det här blir ju ett intressant inlägg haha *not* vanligtvis finns följande saker i min väska: Blöjor,mjölkersättning,nappflaska,våtservetter,napp, nån bebis leksak,plånbok,mobil och hör och häpna ETT rött läppstift ;p Annat var det för dryga...

Av Mikaela Lindström - 3 september 2012 22:33

Ligger lite efter i listan men gör den i den mån jag hinner och orkar :) Mina syskon ja :) ofta om nån frågar mig hur många syskon jag har så brukar jag hastigt av gammal vana säga 2, en syster och en bror, men får alltid rätta mig själv å slänga ...

Ovido - Quiz & Flashcards