Direktlänk till inlägg 29 augusti 2012

Dag 8: Ett ögonblick

Av Mikaela Lindström - 29 augusti 2012 21:32

Det ögonblick jag tänker skriva om är den stunden hela mitt liv förändrades till det bättre, det ögonblick jag värderar högst på jorden, det är den 28.10-2010 klockan 16.13, det ögonblicket vi blev något mer än bara oss, vi blev föräldrar för första gången till en liten Pojke på 3150 g och 49 cm, våran Adrian Alexander Palmu <3


Känslan av att gå igenom det tuffaste man någonsin gjort, bli utsatt för all den smärta och kämpa kämpa kämpa fast det kändes som att alla krafter var slut sen lång tid tillbaka och sedan slutligen få sin belöning i famnen för första gången någonsin, få se hur den lille gossen man väntat på så länge ser ut och få börja ett helt nytt kapitel i livet som mamma.

<3<3<3


 

Den här bilden talar verkligen för sig själv :) man ser ju absolut hur tungt det varit för mig.


 

Så liten min Adis har varit :) tiden går så fort när de är små, verkligen!


Det är iallafall det häftigaste ögonblicket, självklart var det lika häftigt att bli mamma för andra gången till min Älskade Vincent oxå, men nu valde jag det här ögonblicket just för att det var första gången och kommer alltid att vara första gången :)



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela Lindström - 11 oktober 2012 14:48

                  Utan er vore mitt liv tomt <3 ...

Av Mikaela Lindström - 7 september 2012 21:47

Just de!!! I morgon SKA jag ut och rida en sväng :) på min älskade svarta springare :)...

Av Mikaela Lindström - 6 september 2012 13:02

Idag är det Torsdag så hela veckan har inte gått ännu. Men iallafall, För Adis har det här varit en spännande vecka för han har blivit stor pojke och börjat i Parken :) Han trivs super bra och jag och vinni får en lugn stund Haha ;) Patrick job...

Av Mikaela Lindström - 4 september 2012 22:11

Jo det här blir ju ett intressant inlägg haha *not* vanligtvis finns följande saker i min väska: Blöjor,mjölkersättning,nappflaska,våtservetter,napp, nån bebis leksak,plånbok,mobil och hör och häpna ETT rött läppstift ;p Annat var det för dryga...

Av Mikaela Lindström - 3 september 2012 22:33

Ligger lite efter i listan men gör den i den mån jag hinner och orkar :) Mina syskon ja :) ofta om nån frågar mig hur många syskon jag har så brukar jag hastigt av gammal vana säga 2, en syster och en bror, men får alltid rätta mig själv å slänga ...

Ovido - Quiz & Flashcards