Direktlänk till inlägg 26 augusti 2012

Dag 5: min definition av kärlek

Av Mikaela Lindström - 26 augusti 2012 22:45

Vet inte på vilket sätt jag skall försöka förklara de men ja får testa :)

Kärlek kan man känna i så många olika former, man älskar sin familj, man älskar sina djur och sina barn och sin partner :)

Äkta kärlek är byggt på vännskap och tillit ;) Jag älskar patrick och det gör jag av hela mitt hjärta, vi kompleterar varandra bra :) vi kan lätt göra saker ihop och lika lätt göra saker på skilda håll :) när man verkligen älskar någon då bara vet man de, man kan inte tänka sig ett liv med någon annan.
Spela roll sen vad resten av världen tror och tycker, så länge vi vet så är allt annat värdelöst!:)

Och sen en sorts kärlek som jag på riktigt inte trodde exiterade är jag nu 100% uppfylld av just nu! Och då talar jag självklart om kärleken till mina underbara barn Adrian och Vincent ;) <3 när adrian föddes skakades min värld om rejält, jag såg plötsligt en mening med livet, det är för barnen jag är här, för min familj <3 för tänk, det är just det patrick och jag har skapat av kärleken till varandra, vår egna lilla famil som jag värderar högst i livet! <3

Patrick,Adrian,Vincent <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela Lindström - 11 oktober 2012 14:48

                  Utan er vore mitt liv tomt <3 ...

Av Mikaela Lindström - 7 september 2012 21:47

Just de!!! I morgon SKA jag ut och rida en sväng :) på min älskade svarta springare :)...

Av Mikaela Lindström - 6 september 2012 13:02

Idag är det Torsdag så hela veckan har inte gått ännu. Men iallafall, För Adis har det här varit en spännande vecka för han har blivit stor pojke och börjat i Parken :) Han trivs super bra och jag och vinni får en lugn stund Haha ;) Patrick job...

Av Mikaela Lindström - 4 september 2012 22:11

Jo det här blir ju ett intressant inlägg haha *not* vanligtvis finns följande saker i min väska: Blöjor,mjölkersättning,nappflaska,våtservetter,napp, nån bebis leksak,plånbok,mobil och hör och häpna ETT rött läppstift ;p Annat var det för dryga...

Av Mikaela Lindström - 3 september 2012 22:33

Ligger lite efter i listan men gör den i den mån jag hinner och orkar :) Mina syskon ja :) ofta om nån frågar mig hur många syskon jag har så brukar jag hastigt av gammal vana säga 2, en syster och en bror, men får alltid rätta mig själv å slänga ...

Ovido - Quiz & Flashcards