Alla inlägg under juni 2011

Av Mikaela Lindström - 30 juni 2011 13:33

Ja det här har vart en helt vanlig dag, inget spännande att berätta alls egentligen.

Adrian var pigg redan kl. 07 i morse så det var bara att stiga upp de, men som tur va så blev han trött redan 9 igen så vi gick båda och la oss att sova enda till 11.30 ungefär :)


Har plockat & donat på lite här hemma, sku behöva dammsuga lite med men de får fan vänta för de e varmt och jag är helt slut :/


Har just lagt Adis att vila igen, så nu tar jag en liten lugn stund vid datorn :)


 

Av Mikaela Lindström - 29 juni 2011 12:56


Jag tycker det är helt galet (ursäkta åsikterna) att en gammal vän till mig nu blivit "frälst", inte då att hon tror lite på en gud eller hör till "vanliga" kyrkan eller så.... näää!


Det är väckelsemöten och stor familjer å sånt bullshit enligt min mening...

De är en grupp som en gång i tiden hört till Pingstvännerna men "brutit" sig loss och bildat en egen församling,,,,

letar man på nätet ser man att de kallas för en sekt, de tror på barna aga och ser på homosexuella ungefär som Hitler såg på Judarna! osv....


Jag har själv personlig erfarenhet av Pingstkyrkan och har sett på nära håll vad det gör med människor, folk blir psykiskt nerbrutna, de tror att de hittat "hem" och att jesus bor i dem.... de ligger emellanåt på golven å rullar för att Jeus uppfylt dem.... de påstår emellanåt att en gäst varit blind eller nått liknande men att jesus gav honom synen tillbaka.


Mångas Tro, javisst, själv säger jag bara att ni är hjärntvättade, det är ren BULLSHIT!

Av Mikaela Lindström - 28 juni 2011 11:30

Idag är det exakt 8 månader sen Adrian kom till världen :)

Det Absolut finaste för mig <3


  <3 

Av Mikaela Lindström - 28 juni 2011 07:56

Har ju inte hänt så där super mycket sen jag uppdaterade igår så finns ju inte mycket att skriva om de!

Ellie & Tina kom hit på kvällen och vi tittade på filmen "Hall pass" som faktiskt var riktigt rolig så vill man se en komedi så rekomenderas den starkt! :)


Annars så här i sommar överlag så har vi väll lite små planer iallafall, som tex den 12:e juli åker jag med Tina,Erika & Ante till särkänniemi, eller alltså de blir så att vi åker färjan härifrån mitt på dagen och sen åker vi till Tinas föräldrar som bor i Karis å sover där över natten, sen e vi utvilade å då beger vi oss till särkänniemi för en hel dag me skojj :) å efter de tillbax till Karis å sova å sen till båten å hem igen :D

Adrian stannar hemma med sin pappa som har semester :)


Sen har vi endast i planerings stadiet en shopping resa till Ullared med Jessica & Markoo men vi får väll se hur det blir me dääää :D


å så e det lite annat så som Sarah å Patriks stora 30+30 fest :)

förmodligen nått ja glömt skriva men endå, inget viktigt endå så :p


Idag e det Ellie har fått beräknat att få sin bebis, hoppas bebis vill kika ut snart då!! :D

Nu hinner jag inte skriva mer för Adis e här brevid å berättar att det faktiskt e dags för gröt nu!


 

Av Mikaela Lindström - 27 juni 2011 13:05

Ska med nya friska tag försöka mig på att uppdatera lite med blogg inlägg igen då :)

Lämnar alla mina 100 gamla bloggar å försöker här, men får väll se hur det går :D

 

Men just nu har jag ju inget nytt å skriva direkt så jag lämnar er med en bild på Adrian med Eriks hatt :)


 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards